Descargar

Ver detalles

Sigue esta ruta con tu móvil!

Identificador de la ruta (Wikiloc ID): 4280064

Vista: 3522 veces, descargada: 178 veces
cerca de  Santa Maria de Corcó, Catalunya (España)

Precios, variat i molt agradable recorregut circular des de Santa Maria de Corcó que esn portarà a Cantigrós pujant per Arcarons i el Dolmen de Puigsespedres i seguint cap a la Foradada i retornant a Sta. Maria per l'extensa zona boscosa de la Comellassa i creuant a l'entrada del poble el preciós Pont de la Gorga. És un recorregut força fàcil i perfecte per una matinal. Sortim prop de la plaça de l'esglèsia i just desprès del Pont de la Gorga agafem un corriol a la dreta pel costat de la riera de les Gorgues, creuant-la un parell de cops i sortint al Molí d'Arquerons. Seguirem fins a tornar a entrar el poble i i al carrer del Pont girem a la dreta, agafant el camí Ral de Vic a Olot. Ben aviat pasarem al costat del Dolmen de Puigsespedres. Més endavant el camí es converteix en corriol i seguirem pujant fisn a convertir-se de nou en pista per arribar a Cantonigrós. Creuem pel llarg tota la població i anirem al Camp de futbol on comença el camí de la Foradada i seguirem els indicadors fins arribar-hi. Aquí el camí és magnífic, frondós, espectacular i a l'arribar al gorg i al Salt de la Forada el panorama és excepcional (sempre que hi hagi aigua, en situacions d'excepcional sequera s'arriba a secar com va ser el cas a l'octubre de 2011). Seguim el corriol fins a trobar una cadena. Reculem i donem la volta per la dreta tornant a sortir prop de la Foradada. Desfem un tram del camí de l'anada per trobar el trancall que seguim a la dreta per tornar a Sta. Maria de Corcó, per un llarg i preciós corriol que en portarà pel torrent de la Comellassa, continuant fins a trobar la pista al Pla del Campàs, prop de l'entrada de Sta. Maria. Agafem el carrer del Pont i creuem de nou el Pont de la Gorga per acabar aquesta preciosa i completa volta. Molt recomanable!!! Us encantarà

• Foto de Johnny59

Johnny59 18-sep-2013

Molt recomenable. Gracies per compartir

• Foto de lmdoctor

lmdoctor 27-sep-2013

muy bonita

• Foto de MikLondin

MikLondin 11-ago-2014

Molt recomanable per un matí, i amb la opció de fer un bany... si no hi ha massa gent:)

Ha realizado esta ruta ver detalle

• Foto de totnatura

totnatura 11-ago-2014

Gràcies pels vostres comentaris. Si es un qreorregut molt agradable i la zona de la Foradada és realment espectacular

• Foto de Dimecabezon

Dimecabezon 20-oct-2014

A sido un placer estrenar mi nuevo GPS con esta ruta, sin duda una ruta muy bonita, para nada aburrida!!!, solo e echado de menos el poder ver la cascada desde la parte de arriba. La proxima semana repetiremos con nuestros 4 hijos seguro se van a quedar con la boca abierta cuando vean la Foradada. Gracias por compartir!!!!!!

Ha realizado esta ruta ver detalle

• Foto de totnatura

totnatura 21-oct-2014

Gracias por tu comentario. Celebro que os gustara. Si lástima de no ver la cascada desde arriba.

• Foto de Dimecabezon

Dimecabezon 24-oct-2014

Gracias a ti por compartir