5,9

cerca de la Font d'en Coll, Catalunya (España)

RUTA DELS LLAMPECS DEL LLÉMENA.
Per corriols i pistes.
Organitzada i guiada per Ester PUIG i Xavier PUIG. Preparada amb l'ajuda i presència al territori de la mare de l'Ester.
És considerada molt difícil per alguns passos molt pedregosos amb passos complicats on s'ha de portar un cavall molt acostumat a trepitjar terrenys complicats i a l'hora de passar per llocs estrets. També ha d'estar el cavall ben entrenat a pendents i baixades molt inclinades.
Les vistes són impressionants sempre i quan no hi hagi boira, però tot i la boira, és una ruta rica en vegetació i terreny autòctona que la fa única.
Vam passar pel Santuari de la Mare de Déu de les Salines i per indrets salvatges com ara el Puig de Les Pedrisses i punts de gran importància històrica , per on va escapar el nostre antic President Lluís Companys durant la Guerra Civil.
L’ascensió des del Coll de la Neu fins el Puig de Les Pedrisses o Pic de Les Salines (1.331 m) es va fer per un corriol de nivell alt. Després de contemplar les meravelloses vistes panoràmiques de Catalunya, el mar i França, descendírem fins el poble francès Les Illes on ens vam allotjar a l’alberg dels Trabucayres.

1 comentario

• Foto de Montse FONT

Montse FONT 16-may-2018

RUTA DELS LLAMPECS DEL LLÉMENA.
    És considerada molt difícil per alguns passos molt pedregosos amb passos complicats on s'ha de portar un cavall molt acostumat a trepitjar terrenys complicats a l'hora de trepitjar i passar per llocs estrets. També ha d'estar el cavall ben entrenat a pendents i baixades molt inclinades.