Tiempo  9 horas

Fecha de realización abril 2011

2,1
4,3

cerca de Virgen de Gracia, Valencia (España)

Ruta que segueix el riu de Millars des de l'ermita de la Mare de Déu de Gràcia de Vila-real, baixant a l'assut de Vila-real i resseguint la recentment acondicionada ruta de l'aigua (on trobem bancs, tauletes i papereres) fins a les revalladores d'Almassora passant per l'assut d'Almassora i Castelló, arribant a l'assut de Borriana.
Per a fer amb xiquets sempre i quan no vullguem tornar enrere i deixem un cotxe al pont de Santa Quitèria.
De fet es pot fer en dos parts (en vam fer un tros de matí i l'altra per baixar el dinar) fins al pont amb dos cotxes o des del pont a l'assut de Borriana, mitjanament circular.
Els waypoints amb lletres A, B, etc. es corresponen a les pistes del geocache multiple de l'ermita de la Mare de Déu de Gràcia (cliqueu al títol per anar al cache).

restes d'un antic assut
dreta continua el camí de l'aigua, recte a la mar
partidors actuals de la sequiola i la sèquia major
traçat antic de la sèquia (s. XIII) abans de fer la sèquia minada el s. XIX