Fecha de subida 8 de mayo de 2016

1,5
2,9

cerca de Benitachell, Valencia (España)

LA RUTA ÉS D'ABANS DE L'INCENDI ACTUALMENT NO SÉ EN QUINES CONDICIONS ESTÀ.
Aquesta ruta té un tram nou que recentment hem obert la gent de l'IROX (Institut de Recerca Oceanogràfica de Xàbia). Eixim de la Granadella seguim la pista que deixem per anar en direcció al Mirador de Llevant, abans d'arribar al mirador trobem a la dreta unes fites. Deixem en aquest punt deixem el camí i ens clavem per una senda que va vorejant els cingles fins arribar a la cova del Soldat. Continuem per un punt una mica perillós on hi ha una cadena i baixem al barranc del Llibrell. Quan acaba el barranc del Llibrell hi ha unes anelles per a fer ràpel (no cal baixar a fer-lo). Continua la senda cap amunt pel barranc del llibrell. En un moment hi ha una bifurcació, si seguiu les marques verdes aneu cap al Moraig i Poble Nou, si seguiu les marques roges torneu cap a la Granadella pel tram de senda obert per l'IROX.
Aquesta ruta també la podeu fer eixint de la Granadella i per anar al Castellet i d'ahí al Mirador, però clar serà més llarga.
L'entrada de la senda està marcada per fites (muntonets de pedres).
Pesquera i morro.
Porteu corda. Les anelles a data de maig del 2016 estan en bones condicions (podeu vore-les a la foto). No és necessari baixar. Per a banyar-se porteu una altra corda més curta 10 metres.
Punt perillós no apte per a qui tinga por a les altures. Hi ha un cingle i una trepadeta fàcil equipada per una cadena (es veu a la foto). No és necessari portar arnés ni corda.
Si seguiu les taques roges torneu a la Granadella i si seguiu les altres aneu cap al Morro del Falqui i el Moraig.