Tiempo en movimiento  una hora 55 minutos

Fecha de subida 21 de octubre de 2018

Fecha de realización octubre 2018

8,3

cerca de Valldoreix, Catalunya (España)

Volta no molt llarga però intensa que ens porta al Puig Madrona i al Tibidabo amb molta part d'asfalt i poca terra sortint des de Mira-sol i passant per Can Montmany

Des del Puig Madrona (341m) es poden gaudir de molt bones vistes del Baix Llobregat, Montserrat i el Barcelonés.

La ruta cap al Tibidabo (516m) ens porta per la ermita de la Salut, Colònia Montserrat, Vallpineda, Floresta, Les Planes, Rectoret i el camí antic de Sant Cugat.

Carrers i camins poc trànsitats però on cal extremar les precaucions ja que estan molt frequentats per vianants i ciclistes durant el cap de setmana.

El mirador del Tibidabo està situat a la cota 500m d'acord amb el mapa del ICGC.

Per tornar a Mira-sol es desfà el camí però passant per Can Trabal i Valldoreix.
panoramica

Tibidabo

Excel•lents vistes panoràmiques. Aquest mirador és un punt de pas i de reunió pels amanta de la bicicleta.