Descarga

3 de noviembre de 2019

Fecha de realización

noviembre 2019
Sé el primero en aplaudir
Comparte

cerca de La Pobla de Lillet, Catalunya (España)

Video: https://vimeo.com/373202056

Volta al Catllaràs MTB 2019 from bttmania.org on Vimeo.

Pujada pistera baixada corriolera. Grup amb bicis musculars i elèctriques.
Senders amb alguns punts a peu però generlament ciclables si t'agraden els corriols i trialeres. El descens trialera de Sant Julià de Cerdanyola és dret i pedregós, difícil i no ciclable si no tens un bon nivell tècnic.

De la Pobla de Lillet per pista de Falgars, Xalet del Catllaràs i mirador del Roc de la Lluna. Seguim pujant fins el coll de la Ceba per pista i allà trobem un parell de rampots considerables camí del Roc del Catllaràs.
10Km de baixada Collet del Llobató sender del Forat, sender perdut, corriol de La Cortada i Sant Julià de Cerdanyola on comença la part difícil de baixada pel sender pedregós i revirat que ens deixarà satisfets a la C1411 davant el restaurant.
Pel Camí del Collet, vora el riu, fem capa Guardiola de Berguedà i allà prenem el GR per evitar asfalt. Es fa llarg perquè té molt puja i baixa però és variat i entretingut i paga la pena fruir-ne. Passem per Cal Companyó on comença el bosc i el sender més maco, hi ha un tram lletjot passat el càmping i anem a morir a la carretera uns 3.5Km fina la Pobla de Lillet.