Fecha de subida 8 de octubre de 2018

Fecha de realización octubre 2018

cerca de Las Almunias, Aragón (España)

2a Parte ULtra

Las Almunias- Rodellar- Otin- Bagueste- Bellostas- Pedro Buil- Meson de Sevil- Radiquera y Alquezar.

Post i Fotos A VEURE MÉS

ULTRA:
208 Finishers de 329
Carme: Dorsal 89. Finish 24:23h i 2ª Master.
Pere: Dorsal 71. Finish 24:23

Un 9 de octubre de 2009 vaig correr la meva primera Ultra al costat de 97 corredor@s, vaig dir que no hi tornaria mai més......

La carrera es deia Ultra Trail Guara Somontano.

Pos, ja van deu anys creuant l'arc d'arribada d'Alquezar.
Set vegades la Ultra Trail i tres vegades la Trail.
La Carme, cinc vegades la Ultra Trail i una Trail.

Corredor i Utgs hem crescut, après i evolucionat junts, fent que cada minut de carrera sigui una experiència de vida inoblidable.

5:00 mati. De genolls amb la motxilla a terra, miro la Carme mentre enganxem el tros de dorsal amb 4 imperdibles, una veueta ens diu:
Que macos els meus papis, us esperem a l'arribada.
Paraules de les nostres filles que ens han donat molta força.

FULL DE RUTA:

La carrera l'han ENDURIT en desnivell.

La Ultra la podríem dividir en dues parts de 50 km.

2a Part e ULtra
Las Almunias - Rodellar- Otin- Bagueste- Bellostas- Pedro Buil- Meson de Sevil- Radiquero- Alquezar.
Alquézar - Asque 8k- Alquézar 14k - Viña, 26 K de córrer molt, s'ha d'aprofitar que el cos està fresc i que sortim de nit, per tant s'ha de córrer, córrer i córrer tot el que es pugui per arribar amb marge a tots els temps de tall, en especial al de Otin.
Les Almunias 35,5k - Rodellar 44,4k - Otin 54,8k. Un tram molt dur, per la calor i per l'increment del desnivell a les Almunias.

A Rodellar hi arribem amb la Bea, ens diuen que no tenen sòlid i anem a dinar al bar com cada any, bocata truita patates, aigua fresca, cafè amb gel i calippo.
De Rodellar a Otin és el tram més dur per la calor i per haver de superar dues parets verticals en 10 km en dues hores. Otin és una escabetxina pel temps de tall.
2a Part:
Bagüeste 62,5k - Bellostas 67,9k - Pedro Buil 77,9k - Afrontem la nit i decidim parar de córrer.
A Bellostas muntem un grup amb en Pepe, en Josep i l'Alfons que tanca la carrera.
Meson de Sevil 87,9k i Radiquero 98,5k hi arribem sota la pluja, un fort vent i molta fred.

Encarem la part final de la cursa i arribem a Alquezar 103 km molt contents i emocionats de veure les nostres filles esperant a l'arribada.
GRÀCIES Organitzad@rs, Voluntari@s, Alquezar, un año más nuestras mas sinceras felicitaciones y agradecimientos por estar ahi. Sois MUY GRANDES !