• Foto de Candán:Bustelos-Grovas-Ameixedo-Portomartín-Coco-Ameixedo-Bustelos

Fecha de realización enero 2015

3,9
7,7

cerca de Zobra, Galicia (España)

• Foto de nicogoncas

nicogoncas 05-ene-2015

Ruta sinxela e circular aínda que no track non o pareza pois puxen o Garmin a funcionar ao cabo de 5 minutos, pero non hai perda. Dende Bustelos/Vilatuxe por un magnífico camiño sen perda (pero sen sinalizar) chégase a aldea abandoada de Grovas, onde merece a pena para e dar un paseo polo seu río, ver a Poza, visitar a cabaña,etc. Logo por un camiño aberto para o trail de Vilatuxe chegamos á chamada Costa da Fariña onde se está mollado hai que ter coidado pois ten un bo desnivel. Seguimos agora baixando cara ao Ameixedo,logo continuamos a Portomartín, cruzamos a pista e subimos pola falda do Coco ata atacar a súa cima onde nun día claro se ve a Ría de Arousa. Seguimos o camiño de baixada ao Ameixedo, baixamos aos muiños e pasamos pola ponte de pedra e xa voltamos facendo unhas zetas a Bustelos.
    Magnifico percorrido sendeirista e de entreno para trail running