Descarga

Fecha de realización

octubre 2022

Crea tus Listas de Rutas

Organiza las rutas que te gustan en listas y compártelas con tus amigos.

Pásate a Wikiloc Premium Pásate a Premium para eliminar los anuncios
Crea tus Listas de Rutas Crea tus Listas de Rutas
Sé el primero en aplaudir
Comparte

cerca de Égat, Occitanie (France)

Sortim d'un petit pàrquing de la part alta de Egat. Comença en una forta pujada que no està al track i que faig servir per escalfar abans de començar a córrer.
Un cop dalt d ‘aquest primer pujadot no marcat, agafem la pista per anar a buscar un corriol que comença en un petit pont de fusta i que ens porta al pàrquing de les Airelles a Font Romeu. Entravessem el pàrquing i agafem altre corriol que ens duu al pàrquing de Coll de Pam que també travessem per enfilar el corriol més dur de la jornada i que es un track de descens en BTT. Un cop dalt, agafem pista de baixada per anar a buscar el pàrquing de la Calma i d’allà tot corriol de baixada fins a Egat de nou. Recorregut preciós.