gmlira

Fecha de realización julio 2014

3,3
6,6

cerca de El Vendrell, Catalunya (España)

• Foto de 7070ya

7070ya 03-ago-2014

H ola. Soy Maria Victoria.
    Ayer sabado dia 2 tuve la fantastica oportunidad de realizar esta preciosa ruta de montaña con mis compañeros runners el vendrell.

Todo ello en previsión de la competicion que se celebrara el proximo dia 23.

Y ahora me la acabo de descargar en mi movil para poder REPETIRLA las veces que pueda.

• amicjaume 15-ago-2014

El cirquit molt guapo! Però veig que quan es baixa pel barranc del Lleó, es dona la volta al pont del TGV, suposo que es per aprofitar l'avituallament.
    Per no sulapar-se en doble direcció el tram de la Masia del Raurell al pont del TGV, de baixada per aquest barranc, es podria agafar un camí que està una mica més amunt d'auesta masia i que va a parar a pocs metres del pon.
    Moltes gràcies per l'organització de la cursa, amb tots els mal de caps que això cumporta i... ENS VEIEM EL DISSABTE 23!!!
    ;-D

• xavier.rami 16-ago-2014

totalment d'acord amb el "amicjaume". Ja que hi ha doble camí, sería bo aprofitar-ho. Salut !

• Foto de josepmariarobles

josepmariarobles 16-ago-2014

Circuito espectacular. Enhorabuena a la organización.