Descarga

Fecha de realización

noviembre 2022

Búsqueda por Zona de Paso

Encuentra rutas que empiecen o pasen por zonas concretas que tú elijas.

Pásate a Wikiloc Premium Pásate a Premium para eliminar los anuncios
Búsqueda por Zona de Paso Búsqueda por Zona de Paso
Sé el primero en aplaudir
Comparte

cerca de Llívia, Catalunya (España)

Per castell de LLívia, pujada cadenes i sender del tractor. Tornada per mirador de Cereja i corriol del serrat de Bardalet.
Pugem al castell de LLívia des de el pàrquing de l’esglési. Primer per un corriol de forta pendent que podem fer caminant per escalfar i després per pista. Rodegem el castell i baixem per el corriol del bosc fins a trobar-nos la pista de les Fonts de Llívia que seguim fins el pont de Carrasut (km-3 aprox) on hi ha l’inici d’un petit corrriol que ens duu a la font del ferro i seguidament a la dura pujada de les cadenes. Un cop dalt agafem un corriol per fer un petit bucle per diuns del bosc i que ens deixa a la pista de que ve de Targasone (km 4,2 aprox). Baixem una mica i agafem el primer desviament cap a Cereja (km 4,4 aprox) i to just abans d’entravessar el petit riu, agafem el sender del tractor (km 4,6 aprox) que no deixem fins a Cereja. Un cop hi som, baixem uns metres seguint la carretera per desviar-nos de seguida per una forta pujada de ciment que ens porta a l’inici del corriol (km 6,3 aprox) que passa pel mirador i l'anem seguint per dins el bosc fins a trobar la pista de retorn a Llívia per on hem passat abans.