1,3
2,5

cerca de Falset, Catalunya (España)

Comences davant del Pavelló Poliesportiu de Falset i després de creuar la carretera Nova segueixes recte per un camí carreter que et durà als túnels del barranc de la Vila, agafes el túnel de l’esquerra i després de passar-lo surts del barranc per la dreta, tot seguit gira a l’esquerra i tot passant per damunt de la boca de l’altre túnel vas a buscar el camí de les Muntanyes.

Gires a l’esquerra en arribar al camí de les Muntanyes i el segueixes fins a la Creu de Terme on aniràs recte, tot deixant la Creu a la teva esquerra. Després de 500 metres, els particiants de la Cursa de 13 km giraran a l'esuqerra però tu seguiràs recte per anar a fer la volta complerta al Coll de l'Eudalda.

El camí no té pèrdua, al cap de 2,3 km començaràs a pujar per la serra del Coll de l'Eudalda, deixant a l'esquerra un sender el qual no has d'agafar. El punt més alt del recorregut el trobaràs al cap de 3 km, és el mític Coll de l'Eudalda de Falset, ara toca baixar i tornar cap al Pavelló.
La baixada és pronunciada, durant la primera part podràs contemplar La Mola de Colldejou a la teva esquerra fins que el camí es converteixi en un tram empedrat de baixada que et durà gairebé fins La Creu de Terme. A partir d'aquest punt hauràs de desfer el recorregut de l'inici per tal d'arribar a la línia de meta.