Fecha de subida 10 de noviembre de 2015

Fecha de realización noviembre 2015

6,0

cerca de Montseny, Catalunya (España)

Una molt bona ruta per descobrir el Montseny.
La ruta està realitzada sobre la base de la cursa la "Marató del Montseny" del 2015 però retallada per no fer tants quilòmetres.
Gaudirem de les dures pujades, les ràpides baixades i, com no, del meravellós paisatge.
Al realitzar la ruta el mateix dia de la cursa de la "Marató del Montseny", vam fer una bona parada al Turó de l'Home per animar els corredors que encara no ens havien passat.
parquing

Càmpig les Illes

• Foto de xom

xom 09-oct-2016

el tram que va del km17 al 17,5 (aprox.) és sense camó i totalment pel mig del bosc en gran pendent, es troben fites disperses que tampoc resolen res

• Foto de Toni Fitó Pi

Toni Fitó Pi 10-oct-2016

És un detall a tenir en compte, s'ha de baixar pel dret però ràpidament es troba el camí.
    Gràcies Xom per l'aportació.

• Foto de LIEBHERR914

LIEBHERR914 01-nov-2016

Ruta guapissima i durissima ,pero val la pena !!s´ha de tenir en compte el camp a través pel bosc en el km 17 , es fora pista !! un tros
    Moltes gràcies per compartir Toni Fitó Pi!!

• Foto de Ferunner

Ferunner 05-may-2017

Ruta exigent però molt divertida. La vam fer ahir (4 maig 2017, dijous), i l'únic inconvenient va ser que el càmping Les Illes estava tancat, per la qual cosa vam vorejar el riu però pel camí de sota, fins arribar a la BV-5301, i d'aquí cap a Sant Bernat, que es trona més o menys a 1 km per la mateixa carretera.
    Suposo que el càmping no està obert tot l'any, d'aquí que no poguessim resseguir l'itinerari fidelment.

• CarFe 09-ago-2018

Possiblement faré aquesta ruta demá. Hi ha alguna font en el recorregut? Gràcies

• Foto de Toni Fitó Pi

Toni Fitó Pi 09-ago-2018

No recordo haver vist cap font... però la ruta passa pel costat d'un bar-restaurant (km. 9) i d'un càmping (km. 21), per tant, no hauries de tenir problemes d'aigua.

• Foto de gemmalo

gemmalo 12-mar-2019

Els de l'hotel Husa St. Bernat fan pagar 5€ per aparcar!

• Foto de CastaneaTrail

CastaneaTrail 28-jul-2019

He realizado esta ruta  verificado  ver detalle

La ruta es muy buena. Solo puntualizar que el desnivel no es correcto. Como positivo se alcanzan unos 1700 aproximadamente, lo mismo para negativo.