Descarga

6 de junio de 2021

Fecha de realización

junio 2021
Sé el primero en aplaudir
Comparte

cerca de Reus, Catalunya (España)

XXIV edició de la Reus-Prades-Reus amb un recorregut de 54,800 km. i un desnivell acumulat de 2.950 m., puntuable pel Circuit Català de Caminades de Resistència 2021. Organitzada de manera excel·lent com cada any per la Associació Excursionista Catalunya de Reus, en l'anada a Prades segueix el recorregut del GR-172 que s'enllaça a Castellvell del Camp fins la cruïlla de la carretera de Mont-ral passant pel Coll de la Batalla. A la cruïlla de la T-704 seguim majoritàriament pel GR 65.5 fins a Prades passant pel Pla dels Motllats, la Creu Trencada i la cruïlla amb la carretera de Capafonts. La tornada des de Prades es fa seguint el PR -C 6 fins passat el poble de La Febró, enllaçant després amb el PR-C 97. Arribats a la cruïlla amb la carretera de la Mussara, continuem pel PR C-88 baixant per les Tosques fins a Vilaplana i continuant després cap a l'Aleixar, on es deixa el PR i es segueix per pistes i camins fins a la Boca de la Mina on fem l'entrada a Reus. Des d'allà, només quedaran 2,5 km per arribar a les Piscines municipals on comença i acaba el recorregut.

IBP INDEX 215 HKG / 468 RNG (IBP index es un sistema de valoración automático que puntúa la dificultad de una ruta de manera ecuánime y objetiva).

Terme municipal de Castellvell del Camp

Castellvell del Camp, centre

Urbanització el Picarany (Almoster)

GR-172, cruïlla l'Aleixar-Almoster

Antenes de la Mussara

Control 2-Cruïlla Ctra. Mont-ral

Collado de montaña

Coll del Tipasso (1208 m)

Urb. Els Motllats

Barranc de les Tosques

Control 7/Avituallament 3 Vilaplana

Intersección

Cap a l'Aleixar a l'esquerra