Tiempo  49 minutos

Fecha de realización junio 2014

2,1
4,1

cerca de Riudecanyes, Catalunya (España)

Presa - Pantà de Riudecanyes - Duesaigües - Casa Vella del Pantà - Presa.

Volta circular al pantà de Riudecanyes, a la comarca del Baix Camp, sortint i arribant al mateix aparcament de la presa. El camí d'anada es fa tot seguint el PR mig asfalt, mig pista de terra fins al poble de Duesaigües i el de la tornada per la carretera que va a l'Argentera.

Trobarem aigua per beure als pobles de Riudecanyes i de Duesaigües.

Arribarem a Riudecanyes venint des de Reus, passant per Riudoms i Montbrió o bé per les Borges del Camp i Botarell.

Deixarem en nostre vehicle a l'aparcament que hi ha tot al costat de la presa a la carretera que va fins a l'Argentera. Començarem la ruta anant fins a la presa de l'embassament i creuant-la fins a l'altra banda. Si en aquest punt giressim a l'esquerra en poca estona seriem al poble de Riudecanyes. Girarem a la dreta baixant al cap de poc pràcticament fins a l'alçada de l'aigua i continuant pel PR fins al poble de Duesaigües. L'últim quilòmetre i mig abans d'arribar a Duesaigües es per pista de terra pedregós que pasa per dintre del bosc i que transcorre tot fent petites pujades i baixades. Un cop al poble de Duesaigües la tornada la farem tot seguint la carretera asfaltada fins a tornar a la presa. Aquesta carretera disposa de força ombra gràcies a la multitud d'arbres que hi ha a la zona. Abans d'arribar a l'aparcament trobarem a la nostra esquerra la casa vella del pantà des d'on tindrem molt bones vistes del mateix embassament i de la zona.