7,4

cerca de la Nou de Berguedà, Catalunya (España)

Aquest track surt i acaba al poble de Sant Jordi de Cercs, un poble al centre del Berguedà tocat pel seu passat miner.
Ruta que no té cap dificultat tècnica, una ruta bonica amb grans vistes que travessa per fagedes (Fagus sylvatica), boscos de Pi roig (Pinus silvestris) i grans prats subalpins que a la primavera tenen un verd intens.
Una gran part de la ruta passa per pista forestal, tot i que no la podem considerar ràpida ja que hi ha pronunciats desnivells i algun que altre arbre a terra que es passa sense dificultat però que alenteix el ritme.
També hi han molts moments que es transita a camp a través, amb un sota bosc net en general però que amb herba a l'alçada dels turmells també costa agafar velocitat.
En general és una ruta que ens anirà bé per treballar el volum com així la potència i la força ja que no en té res de pla, sempre serà o pujada o baixada.
Com us deia, no tè cap dificultat tècnica, però si que és molt fàcil perdre el track ja que en molts punts no te cap camí marcat i algun tram es desenvolupa per dins el bosc sense cap sender.
Estigueu alerta al GPS.
Durant el principi del recorregut hi ha el riu que us pot abastar aigua, però cap el final no tenim ni riu ni fonts. Porteu aigua.