6,2

cerca de Sant Llorenç de Montgai, Catalunya (España)

Track de la cursa Montroig Extrem 2019 que es celebrarà el 31/03/2019. Un recorregut amb una gran belleza i amb trams realment durs.

• pere_pedrol 04-mar-2019

He realizado esta ruta  verificado  ver detalle

La part final una mica entertulligada i es quan vas mes apurat.

Oscar Monclus 05-mar-2019

Pere tens raó! Estem treballant per netejar-ho i deixar-ho el millor possible. Es un recorregut dur i en aquell tram la gent arribarà justeta de forces...

• Nuria Jusa 16-feb-2020

Segur que és una pregunta fàcil. Cap a on es fa la cursa? Cap al pantà o cap a la muntanya. No sóc d'aquí ,grasis

• pere_pedrol 16-feb-2020

Bones, se surt del pantà de sota el poble de Sant Llorenç i és torna allí.

• nuriajusa 16-feb-2020

Sí, m'he baixat el track. Però es gira cap a la dreta o esquerra. No he sigue capàç de veure

• pere_pedrol 16-feb-2020

La cursa la vaig fer molt més rapida i la climatologia va acompanyar. Per a que et facis una idea, vam sortir amb ruada matinera i els consums de líquids van ser molt baixos. Que et vagi bé.

• nuriajusa 16-feb-2020

Jajaja ja ho he vist, cap a la dreta😊
    Grasis

Oscar Monclus 16-feb-2020

Hola Nuria i Pere, la cursa surt del pantà, a l'alçada del poble. Es comença vorejant el pantà direcció la presa i pujem la muntanya que hi ha just davant de St Llorenç. Després ja encarem tota la serralada del Montroig fins tornar novament al poble. Es una ruta molt exigent i d'una bellesa increïble.

• nuriajusa 16-feb-2020

Grasis Óscar, dense saber que es feia la cursa he estat pujant al refugi, cova del tabac i hermita....i sí, preciós

• nuriajusa 17-feb-2020

Óscar, espectacular, y sólo hice pantano y sant Salvador 😊😊

Oscar Monclus 17-feb-2020

Nuria, m'alegro que t'hagi agradat. Aquest any em obert 2 corriols nous molt xulos per la edició del 2020. Aviat penjo el track...