• Foto de VALLFOGONA RIUCORB, Saladerm-Segura-Balneari VF

3,2
6,3

Vista 2034 veces, descargada 56 veces

cerca de Vallfogona de Riucorb, Catalunya (España)

Senzilla volta en la que disfrutem dels corriols d'aquesta zona.
El primer el que comencem al mateix nucli de Vallfogona, en pujada direcció Segura.
També passem pels antics safarejos de Segura on comencem la baixada per corriol al Saladerm.
La pujada a Segura la fem pel GR, amb una bona pendent.
A Segura tornem a baixar per un altre fins pràcticament el Balneari.
L'últim de retorn en deixar el Balneari de camí a Vallfogona.
Aquesta volta es ideal per dies amb que el vent ens pot molestar en altres zones mes obertes. Aquí no ens farà la guitza.

• Foto de Pititis6

Pititis6 05-abr-2015

Gran ruta! gràcies per compartir-la. La primera gran baixada que es fa per després tornar a pujar pel GR cap a Segura, brutal. La baixada fins al Balneari per gaudir com un animal pel corriol que no s'acaba mai. Les pujades perfectes. Molt recomanable, gran Vall del Corb!

• Foto de polilla73

polilla73 21-may-2018

He realizado esta ruta  verificado  ver detalle

ruta para trailrunning divertida.

• Foto de Marc Tella

Marc Tella 13-jun-2020

recorregut molt xulo, recomano fer-la a la primavera, el terreny i tota la vall està espectacular en fauna i flora