Descarga

Fecha de realización

enero 2022

Envía a tu GPS

Descarga rutas de Wikiloc directamente a tu Garmin, Apple Watch o Suunto.

Pásate a Wikiloc Premium Pásate a Premium para eliminar los anuncios
Envía a tu GPS Envía a tu GPS
Sé el primero en aplaudir
Comparte

cerca de Vilaverd, Catalunya (España)

Prenem sortida de la població que pren nom la cursa, deixarem enrera el poble i a través de camins i pistes forestals anirem guanyant metres d’alçada, aquests primers km’s serviran per estirar la cursa i per donar ales als més corredors, un cop trobem el primer avituallament tindrem uns metres més per afrontar el primer desnivell dur, estem accedint a la part superior de la serra de les Guixeres, aquí tindrem un continuat puja baixa de zones rocoses, vegetació seca i agressiva, i trams exposats en algun punt. la carena sempre tendeix a baixar fins que ens deixa en una pista forestal per fer una nova pujada per coronar el Puigcabrer i la Torre del Petrol. Ara si, una baixada sense masses sorpreses tot i que ben distreta en porten al poble de La Riba, l’altre centre neuràlgic de la cursa.
Ja tenim gran part de la cursa a la butxaca, donarem la volta a La Riba per la dreta i ens enfilarem al cingle de les roques caigudes, per creuar-l'ho i agafar una pista forestal de baixada que ens porta a les masies de Vilaverd i finalment al poble. ENHORABONA ETS FINISHER DE LA SKYRACE VILAVERD