Descarga

30 de mayo de 2021

Fecha de realización

mayo 2021
Sé el primero en aplaudir
Comparte

cerca de Sabadell, Catalunya (España)

Segona ruta de la temporada seguint el grup de "Carretera A" de la PC Palomillas. Aquest cop ha tocat repassar els llindars del Vallès Oriental i el Maresme, pels voltants dels parcs de la Serralada Litoral i el Corredor. La ruta és un seguit de colls de muntanya travessats per carreteres secundàries amb poc trànsit. Tan sols hi ha el tram de la C-35 que és més transitat.

El primer coll de muntanya és el Coll de Parpers, que tot just comença després de la Roca del Vallès, i baixa fins a l'entrada d'Argentona. Després d'un descens ràpid i un curt tram d'N-II a Mataró, la ruta enfila d'ascens al turó del Pollastre, entre Sant Vicenç de Montalt i Arenys de Munt. Novament toca baixar per tornar a pujar, aquest cop el Collsacreu, amb un descens fins a Vallgorguina, on esmorzem. Després d'un tram de C-61 i C-35, des de Vallgorguina a Sant Celoni i Llinars, toca tornar a pujar el coll de can Bordoi. Es travessa Dosrius i es retorna a Argentona, on torna a pujar i ve el plat fort, el coll de Sant Bartomeu, passat Òrrius. Finalment, es retorna a la Roca, Vilanova, Montornès, Martorelles, Mollet i Santa Perpètua, tot entrant a Sabadell per Santiga.

Trajecte:
Sabadell, Mollet, Martorelles, la Roca, coll de Parpers (1), Argentona, Mataró, Sant Andreu de Llavaneres, Collsacreu (2), Arenys de Munt, El Pollastre (3), Vallgorguina (P-F), Sant Celoni, can Bordoi (4), Dosrius, Òrrius, coll de Sant Bartomeu (5), la Roca, Martorelles, Mollet, CIM Vallès, Santa Perpètua i Sabadell.