cerca de Tremp, Catalunya (España)

Ruta llarga de la marxa cicloturista La Pallaresa 2019. Es surt de Tremp en direcció a Sort i just a l'entrar, al Rock Dur s'inicia la pujada a l'alt d'Enviny (pujada que es va realizar fa poques edicions a La Volta tal i com mostra els temps a l'Strava). Despres de coronar es gaudeix del Pla de Pujalt per baixar a la capital del Pallars Sobira. Des d'aquí anem en direcció a Rialp i just despres del poble comença la pujada a l'esquerra a l'Alt de Caregue. Es tracta d'una carretera secundaria amb algun tram de fins al 10% fins empalmar a la carretera que ens atansarà al poble de Llesui, tot gaudint de les vistes espectaculars que ens ofereix la Vall d'Assua. Despres baixem en direcció a Sort i quan trobem el cruse d'Olp desfem la volta cap a Pujalt i Enviny per tornar a la C-13. Des d'aquí es baixa fins a Gerri on trenquem a la dreta per fer l'Alt de Peramea i Montcortes, tot disfrutant del silenci del Pla de Corts i l'Estany de Montcortés. Des d'aquí fem la llarga baixada fins al punt de partida, la capital del Pallars Jussà.