Descarga

14 de agosto de 2021

Fecha de realización

agosto 2021
Sé el primero en aplaudir
Comparte

cerca de Prades, Catalunya (España)

Magnífica ruta que conté moltes de les característiques d'una ruta, al meu entendre, "perfecta": distància intermitja, desnivell moderat, paisatge espectacular, carreteres gens transitades i, en general, un asfalt en bon estat. Un luxe per a ulls i cames.
A nivell d'orientació no presenta cap dificultat si es segueix el track o es prepara la sortida amb un mapa. Potser el tram de baixada a La Febró té l'asfalt una mica rugós, però res greu.
Amb carretera seca es pot fer tot l'any, cada estació té els seus encants i matisos i el paisatge mai no defrauda.
Pel perfil ja es veu que és un puja-baixa, amb pocs plans, però és molt moderat, sense grans desnivells i es va fent. Una aturada al forn de Mont-ral pot ser una bona idea per a prendre un refresc i alguna de les magdalenes que els donen fama "internacional".
Especialment bonica i distreta la pujada a Prades des del mateix Monestir de Poblet.

Coll de La Mola

Capafonts

Mont-ral

Coll de La Negra

El coll (cruïlla a Vilaplana)