• Foto de Ruta dels Castells, us la recomano, circumvalació al Montseny!!

Fecha de subida 16 de diciembre de 2015

Fecha de realización diciembre 2015

cerca de Mataró, Catalunya (España)

Impressionant ruta que comença a Mataró passant per Can Bordoi, tira recte cap a Breda i al coronar Coll de Norri gira a l'esquerra cap Arbúcies, Paradeta per albrirar el Castell de Monsoriu que deu ni do lo ben restaurat que està. Passat Arbúcies comença la pujada forta cap a Sant Hilari, a mig camí travessem l'eix transversal i fort amunt. Just abans d'entrar a Sant Hilari gir a l'esquerra per encara la pujada a la Font Vella i just després d'una baixadeta de no res encarem la rotonda per pujar a Les Planes, arribat a dalt de tot comencem a baixar cap a Coll de Revell tot disfrutant les vistes. Trencall cap a Viladrau, Abans d'entrar al poble i ha un revolt que hi ha una font preciosa. Agafo aigua i continuu cap avall direcció Seva. Segueixo avall cap a Tona, just allà a la rotonda passat el tunel agafo a l'esquerra el lateral de la C-17. Direcció Sant Hipòlit de Voltregà. Després d'arribar gir a la dreta per un pont qeu va direcció Centelles i circumvalació al poble per la dreta. Agafo la crta de Sant Feliu de Codines i al arribar dalt de tot de Sant Martí de Centelles després de disfrutar de les vistes del seu castell tiro avall per una crta estretissima que porta directe a Monestir de Sant Miquel del Fai. Arribo a sant Feliu i agafo la crta de Bigues i Riells tot avall fins dita població. Avall passat Llicà trencall esquerre que porta directe a Granollers. travesso a la banda dreta del riu fins la Bimbo on agafu la ronda sud per encarar la Roca i el coll de parpers. Només queda baixar fins Mataró. Bona ruta al qui la faci. Ruta sense parades feta a base de dàtils. Només a les fonts per agafar aigua.