Fecha de subida 11 de mayo de 2019

Fecha de realización mayo 2019

cerca de Vic, Catalunya (España)

Ruta que uneix les capitals de les comarques d'Osona, Ripollès i Garrotxa. És una ruta llarga, de 140 km, però molt rodadora i sense pujades molt dures.
La ruta ha estat feta en sentit horari, pujant primer el Coll del Bac i el Coll de Condreu. Tot seguit, ràpida baixada a la plana garrotxina fins a Olot on hem fet parada per esmorzar al Restaurant "El Pas".
Després de recuperar forces, hem continuat cap al segon ascens del dia, la bonica i tranquil.la pujada al Coll de Capsacosta. Superat el coll, baixada cap Sant Pau de Segúries i entrada al Ripollès.
Arribem a Ripoll de forma ràpida malgrat el vent en contra. Passat Ripoll, seguim la C-17 durant 6 quilòmetres i dos túnels en el que és el tram de la ruta més incòmode. De totes maneres aquest tram és molt ràpid i amb un voral molt ample.
Sortim de l'autovia a la sortida de Sora i Montesquiu. Seguim la carretera comarcal fins a Sant Quirze de Besora on tornarem a entrar a la C-17 obligatòriament per passar el tunel.
Passat el tunel, tornem a sortir per prendre altra vegada la carretera comarcal que des de Borgonyà i passant per Torelló, Manlleu i Roda de Ter, tornarem cap a Vic.