Descarga

Altitud mínima

Tipo de ruta

Solo ida
  • Foto de 01/10 Brașov - Măgura/Peștera (Transsilvània)

Tiempo

4 horas 35 minutos

Coordenadas

Fecha de subida

11 de abril de 2020

Fecha de realización

agosto 2018
Sé el primero en aplaudir
Comparte

cerca de Poiana Stalin, Braşov (România)

Viatge cicloturista, volta ruta circular de 10 dies (de bici) a Transsilvània, als Carpats de Romania, a l'agost de 2018.

Primer dia de ruta en bicicleta per Transsilvània (Romania). Nervis agradables ;-)

Dormim a la mateixa Piaţa Sfatului (Plaça centre de la ciutat) de Brașov, on hem llogat un petit apartament per 3 + 3 dies, per abans i després de la ruta circular de 10 dies de bicicleta per Transsilvània. Brașov serà el nostre "camp base" a la zona, on hem arribat de l'aeroport de Bucarest (sense entrar a la capital per res), on guardarem les caixes de les bicicletes i on podrem fer petites excursions al final de la pedalada.

- 42,08 km
- Mitja velocitat av: 12,4 km/h.
- Desnivell positiu: 583 m. Tot el dia lleugera pujada.
- Un 70% d'asfalt i un 30% de pista bona/dolenta a la part final de la ruta.

Sortim a les 8:30 am.

Força trànsit i un pel de desconcert per sortir de Brasov.
Passem per Cristian, Vulcan i Zarnesti, últim poble amb casc urbà i botigues.
A partir d'aquí comença la pujada per pista per entrar al Parc Nacional de Piatra Craiului (costa de pronunciar, ànims!). Zona molt verda, amb moltes cases (masies) molt aïllades, ambient rural, gent treballant camps, olor a gespa, muntanyes calcaries, pista bona, poc trànsit, ambient muntanyós, molt agradable...

Arribem a Măgura (no hi ha cap nucli urbà) a les 13:08. Anem directes a la Pensió que tenim reservada prèviament, "Pensiunea Mosorel" a Magura.
(Mioara Surdu T. 0766226444 pensiuneamosorel@yahoo.com www.cazarepensiunemagura.ro) Habitació doble 1/2 pensió 34€/persona (= 158,44 RON).
Recomanable. Una pensió molt agradable, amb un jardí molt guapo, amb vistes.

Per la tarda fem una petita excursió a peu per la zona.

Ruta del dia següent:
Powered by Wikiloc

-------------------------------- ------------------------------ --------------------------
Petit resum del viatge de ruta cicloturista circular per Transsilvània, als Carpats de Romania, a l'agost de 2018. És pot fer molt més ràpid, empalmant algunes etapes sense problemes.

01/10 Brasov - Măgura/Peștera
09/10 Sighişoara - Făgăraş
10/10 Făgăraş - Brasov
-----------------------
En TOTAL un 582 km de volta.
Mitja per dia de 58,20 km.

Pedalar pel matí. Dinar arribant o al punt final. Descansar i visitar la zona per la tarda vespre. Dormir d'hora. Una ruta descansada en general ;-)

Transylvania; Transilvania; Ardeal; Siebenbürgen; Erdély; Erdel; Erdelistan.