Descarga

Altitud mínima

Tipo de ruta

Solo ida
  • Foto de 09/10 Sighişoara - Făgăraş (Transsilvània)

Tiempo

5 horas 2 minutos

Coordenadas

1927

Fecha de subida

11 de abril de 2020

Fecha de realización

agosto 2018
Sé el primero en aplaudir
Comparte

cerca de Sighișoara, Mureş (România)

Viatge cicloturista, volta ruta circular de 10 dies (de bici) a Transsilvània, als Carpats de Romania, a l'agost de 2018.

- 62,95 km
- Mitja velocitat av: 15,2 km/h.
- Desnivell positiu: 579 m.
- Molta part de la ruta és de pista. Fins i tot hi han varis km de grava, pensem que per asfaltar.

Sortim de la "Pensiunea Bastion" a Sighişoara a les 8:05h.

Avui tornem a creuar poble petits per l'altiplà de Transsilvània. Ens sorprèn molt la quantitat de tram de pista que fem avui. Hi han trams que la pista és molt dolenta amb rocs de grava molt grans, fet que alenteix i cansa la marxa. La zona és molt pobre però molt maca. Trànsit tranquil.
Continuem amb pujades i baixades constants.

A la ciutat de Făgăraş hi arribem de baixada, on podem veure les dimensions de la ciutat des d'un punt privilegiat.

Anem directes a buscar la Pensió "San Grecu House" on dormirem (Strada Vasile Alecsandri nº 5 - T. +40 731 937 105). 37€ habitació (172,20 lei). No inclòs l'esmorzar. Torna a ser la part de dalt d'una una pastisseria. Ja és la segona vegada que ens passa (Campulung). Habitació molt gran i moderna. Lloc molt recomanable.
Esmorzem a la carta a la pastisseria.
Anem a sopar a la ciutat doncs hi ha molta oferta.

Fagarás:

Per la tarda anem a conèixer la ciutat i el seu enorme castell, utilitzat com a fortalesa i presó en el passat. Ha estat restaurat i actualment s’utilitza com a museu. Recomanable.
També hi ha una església ortodoxa moderna que és força hortera.
Făgăraş sembla una ciutat més industrial que no pas Sibiu i Sighişoara, sense un casc antic gaire definit. Però malgrat això interessant. Només per estar una nit.

Ruta del dia següent:
Powered by Wikiloc

Transylvania; Transilvania; Ardeal; Siebenbürgen; Erdély; Erdel; Erdelistan.