Tiempo en movimiento  una hora 22 minutos

Fecha de realización junio 2019

4,0
8,0

cerca de Terrassa, Catalunya (España)

Si t'agrada el món d'anar amb bicicleta aquesta ruta no et deixarà indiferent. Són 16,08km amb un desnivell de 176 cosa que no es massa dura. Esta explicat tot el recorregut mitjançant checkpoints on hi ha fotos perque sigui més fàcil reconeixer i així seguir el recorregut. Espero que si feu aquesta ruta la disfruteu tant com noaltres.
Vam fer una bicicletada amb els companys i les companyes de 3r d'ESO. Vam sortir des de l'estació del Nord de la ciutat de Terrassa i vam pedalejar durant una bona estona fent una ruta plena de masies.
La primera parada va ser a Torre Bonica, un àntic sanatori antituberculós. Tot i estar ballat s'hi pot accedir caminant.
La segona parada i per tant la segona masia va ser a Can Figueres de Mas, que no està massa allunyada de la primera. Es tracta d'una masia bastant mal conservada.
La tercera masia és la de Can Canyes, seguint el recorregut es troba a mà dreta una mica lluny del cami, però per fer una parada i veure el paissatge i la masia després de tanta pedalejada és ideal.
A meitat/final de camí vam fer una parada més llarg. Si al fer la ruta fa molta calor és molt recomanable aturar-se, ja que hi ha lavabos, una font i taules de picnic.
L'última Masia abans de tornar cap al punt de partida va ser a la masia Torre d'en mossent homs. Hi ha diversos altibaixos per fer descens amb la bicicleta, a part hi ha molts arbres que et proporcionen hombra quan hi ha tanta calor.
El punt de partida i el punt d'arribada va ser l'estació del nord de la RENFE. Al començar ens va acompanyar la policia ja que erem molta gent, si aquesta ruta es fa sol o amb un grup reduit s'hi pot anar perfectament seguint les normes de trrànsit.