Descarga

7 de septiembre de 2020

Fecha de realización

septiembre 2020
Sé el primero en aplaudir
Comparte

cerca de Vernajoul, Occitanie (France)

La ruta segueix una part de la Véloroute du Piémont Pyrénées (V81)- traversée de l'Aude

Per calibrar la dificultat de la ruta podem dir que ha estat realitzada per 2 adults i 3 nens d'entre 11 i 15 anys.
A Foix és fàcil d'accedir en tren combinant Renfe i SNCF.
Com sempre els servei de Renfe deixa molt que desitjar i en el nostre cas en va deixar "tirats" a Ribes de Freser on vàrem haver d'agafar un Taxi fins a La Tour de Querol. Als trens de l'SNCF cal tenir en compte que hi ha alguns convois que cal reservar lloc per les bicicletes i en els convois que no cal reservar hi ha poc espai 4-6 bicis per tren.

Ruta que en el primer tram de l'etapa fins a Varilhes segueix la carretera D624 una mica transitada malgrat tenir l'autovia al costat, a partir d'aquest punt se segueix per carreteres secundàries molt poc transitades i còmodes de recórrer fins a Mirepoix.
A Foix es pot visitar el castell (cal mirar dies i hores d'obertura)
A Vals mirar l'església fortifcada
A Mirepoix Veure la magnifica plaça.