Descarga

Fecha de subida

18 de enero de 2021

Seguimiento en Vivo

Deja que quien tú decidas sepa dónde te encuentras mientras sigues o grabas una ruta desde la app.

Pásate a Wikiloc Premium Pásate a Premium para eliminar los anuncios
Seguimiento en Vivo Seguimiento en Vivo
Sé el primero en aplaudir
Comparte
-3 m

cerca de Amposta, Catalunya (España)

El GR 99, “Camí Natural de l’Ebre”, finalitza en aquesta etapa 42, amb un recorregut llarg i pla a través del Parc Natural del Delta de l’Ebre i els grans arrossars.
Després de fer una visita per Amposta, el Museu de les Terres de l’Ebre i el pont penjant, seguim el canal de l’esquerra de l’Ebre per enfilar camí fins al municipi de Deltebre. (13,6 km)
Seguint per la vora del riu Ebre arribem pel nou port pesquer del poble i es puja al petit mirador del Muntell de les Verges, des d’on s’arriba al Far del Garxal, desembocadura oficial de l’Ebre. (12.8 km)
Voltejant la llacuna del Garxal, part del Parc Natural, s’arriba al Mirador de Riumar situat al passeig marítim, on finalitza l’etapa 42 i el GR 99. (2.7 km).

Puente

Pont Penjant d'Amposta

• Foto de Pont Penjant d'Amposta
El pont penjant d'Amposta ha esdevingut un dels símbols arquitectònics més representatius de la ciutat. Construït l'any 1915, va suposar una notable millora en les comunicacions entre els pobles del Delta de l'Ebre, ja que va ser el primer pas permanent per creuar el riu en el seu tram inferior. El pont destaca per les dues grans pilastres de pedra que en forma d'arc de triomf s'erigeixen a cada un dels costats del riu. L'estructura del pont, sostinguda per cables, fou una obra d'enginyeria innovadora a l'època en què es va construir.
Panorámica

Mirador de Zigurat

• Foto de Mirador de Zigurat
El mirador de Zigurat o Torre de Babel és el mirador més alt del Delta de l’Ebre i està situat en un punt estratègic, regalant-nos vistes privilegiades de la desembocadura de l’Ebre, l’illa de Buda, l’illa de Sant Antoni i el Garxal.
Museo

Ecomuseu Deltebre

• Foto de Ecomuseu Deltebre
Centre d’interpretació que introdueix al visitant amb l’entorn del Delta de l’Ebre. El museu para especial atenció a la interrelació entre l’acció humana i l’ecosistema. Hi trobareu un recorregut entre els espais que configuren diferents àrees temàtiques, descobrint-nos els ambients naturals típics de la zona, com ara, el riu, les llacunes, els arrossars o el bosc de ribera.