cerca de La Molina, Catalunya (España)

Sortint de la Molina, hem volgut seguir aproximadament la Vall del LLobregat.
Començant per Castellar de n'hug i mirant d'evitar al màxim les carreteres asfaltades.
la inspiració ens va vindre al veure el track de Agusti-CYCLOTURISME.,
La diferència principal es que ell comença a Berga, mentre que naltros ho fem des de la Molina, i travessem la Serra del Catllaras per evitar carreteres principals.
El primer dia vàrem anar de la Molina a Berga, amb bany a La Baells inclosa.
El segon dia de Berga a Manresa. A diferència de la ruta pujada per l'Agustí, nosaltres vàrem seguir a 26kms abans de Manresa la sèquia dels Manresans, obra del segle XIV que encara avui porta aigua a la ciutat.
També abans vàrem evitar algun tram del track de l'Agustí que anava per la llera esquerra del riu i que estava impracticable per les verdisses.
El tercer dia, Manresa fins S. Boi, on vàrem dinar i acabar la ruta.
L'itinerarri el vàrem fer els dies 22-24 d´agost de 2016 amb l' enriccotpa i amb alforges. La meva bici pesava 29 kgs.
La qualifico com a difícil per el fet d'anar amb alforges i els forts pendents per superar el Catllaràs per el Coll de S. Miquel.