Fecha de subida 5 de enero de 2017

Fecha de realización enero 2017

9,5

cerca de Maidan, Central Region (Nepal)

Després de passar la nit en una casa particular de Maidan, ens acomiadem de l'hospitalària família que ens ha acollit i tornem a pujar a la bicicleta per retornar a Katmandú, desfent la ruta d'ahir uns 16 quilometres i després trencant a l'esquerra en una bifurcació, tot travessant el sector occidental del boscós Parc Nacional de Shivapari. Després, una llarga baixada ens portarà fins Katmandú, on donarem per acabada aquesta travessa del Nepal, amb un total de més de mil quilometres sobre la bicicleta i gairebé tres setmanes enllaçant dos trekkings pel cor dels Annapurnes.

Fins la propera!!

Més informació a http://biciaventuresnepal.blogspot.com.es/

Vam arribar al petit poblat de Maidan, al nord del Parc Nacional de Shivapuri, just fora del límit del parc, a última hora de la tarda. Ens van dir que no hi havia allotjament i que no n'hi havia cap relativament a prop, però fent gala d'una gran hospitalitat no van dubtar a oferir-nos un llit en una casa del poble, la mateixa on s'allotjava el mestre del poble, que molt amablement ens va oferir el seu propi catre. Vam sopar amb tota la família, i tot i la manca de comunicació verbal (ningú d'ells parlava anglès), vam passar una vetllada molt agradable i ens van tractar tant bé com van poder.
Poc abans d'arribar a Katmandú, a Budhanilkantha, parem a fer un mos en un dels molts petits i modests restaurants que trobem.