cerca de Senet, Catalunya (España)

La clássica ruta de Pedals de Foc.
La hicimos en 4 dias:
1 etapa. Conangles - Gotarta
2 etapa. Gotarta - La Torre de Cabdella
3 etapa. La Torre de Cabdella - Espot
4 etapa. Espot - Vielha

• Foto de Xavi Deu

Xavi Deu 14-jul-2008

El tramo final entre el Pla de Beret y Viella veo que esta hecho por carretera.Creo que es mas interesante y divertida para "BTT" la opción "ORIGINAL" de Pedals de Foc que sigue el sendero GR211. Se inicia en Pla de Beret, y pasando por Bagergue enlaza sendero hasta Viella.

• Foto de Camin Reiau

Camin Reiau 19-ene-2009

Estoy de acuerdo con Xavi, además pasa por varios pueblos de la Val d'Aran, lo cual le da un atrativo añadido, pues utiliza antiguos caminos de comunicación entre los mismos.

• Foto de jancat10

jancat10 01-ago-2009

Hola a tots,
    jo vaig fer la ruta en tres dies (27,28 i 29 de juliol). Gens recomanable si no tens un bon rodatge en bicicleta (i quan dic bon rodatge, vull dir bon rodatge).

La ruta és molt maca tot i que hi trobo a faltar més senders i corriolets tot aprofitant les zones de bosc de tot el recorregut. Suposo que ho aniran introduint a mesura que passi el temps.

Com diuen el Xavi i la Lola, la part de Beret a Viella, s’ha de fer seguint el GR, ja que és un recorregut fantàstic per fer amb BTT. Allà cadascú el que vulgui córrer fent-lo.

Nosaltres fam fer la tonteria de començar la ruta des de davant de la seu de Pedals de Foc. Després d’una pujada matadora (per camí, no per carretera) fins al túnel, ens vam trobar amb la sorpresa que no es pot passar pel túnel amb bicicleta, ni pel vell ni pel nou, a no ser que portis armilla reflectant i llums. Cosa que no dúiem.
    Com a sistema de pas pel túnel vam optar per acceptar l’oferiment de la gent de manteniment del túnel i ens van passar amb els seus vehicles i les bicicletes carregades al darrera.

La variant de pedals de foc del 2009 té pocs canvis amb l’anterior, pot ser el més destacat és el de la baixada cap a Viella pel GR.

Salut i bon recorregut

• Foto de acrocephalus

acrocephalus 12-ene-2010

Podríeu afegir els kilometratges de cada etapa (en el cas de 4 etapes)?
    Salut!

Dani

• miguelillu 19-feb-2010

Aquí te dejo dos opciones, la segunda bastante parecia a la que se describe. Espero que te sirva.

OPCION 1

4 etapa
    Son - Vielha 64km

• cancelara 04-may-2010

la primera semana de juny anem a fer els pedals de foc,som cuatre espero pasar-m´ho b...te que ser dura la ruta pel comentaris que he llegit..ja sabem que al pirineu el kilometres es fan llarg...animo¡¡¡

• Foto de taservec

taservec 11-jun-2010

Buenas, alguien tiene el track del 2010.