9,6

cerca de Vidreres, Catalunya (España)

Bicicletada dins el cicle de bicicletades oficials de la Penya Cicloturista de l’ADAC amb el següent recorregut: Pavelló Poliesportiu Municipal de Vidreres, Camí de Caldes, Camí dels Terressos Blancs, Camí del Pelegrí, Camí de les Mateues, Caldes de Malavella, Carretera de Franciac, Ruta Termal, Carretera de Franciac, Franciac, Franciac Golf, Camí Ral, la Creu de Ma, Golf PGA, Camí Ral, Camí de la Belladona, la Barceloneta, Riera de Vallcanera, Sèquia de Sils, Camí de Vidreres, el Mas Flassià i Vidreres.

Bicicletada tranquil•la i generalment per bons camins. Hi ha trams encara afectats per les pluges però transitables. L’únic entrebanc el trobem al Camí de Sils a Vidreres quan creuem la A2 que ho fem pel Rec Sorrer i no hi ha passallís i encara hi queda aigua més o menys estancada. Amb una mínima practica es pot fer amb una bicicleta mixta.

Bicicletada efectuada el 20200301

Golf PGA

La Barceloneta

Ull 4 graons

Passar sota el segon arc no sempre cicable