Fecha de subida 14 de agosto de 2016

Fecha de realización agosto 2016

2,1
4,2

cerca de Paüls, Catalunya (España)

Nou avenc als Ports: Avenc del Pujador del Pi (Paüls)

Després una costosa desobstrucció manual per esquivar una zona molt inestable, un primer pou de 7 m dona a una diaclasa força ampla i allargada, al final d'ella un segon pou amb un petit passamà. Des d'aquí (el pou del copet de ratera), sondejat a ull són uns 20 metres, arribem al fons, la roca aquí ja és bona. Trobem un nou pou de 5 metres un pas entre blocs i un altre pou de 7 metres; arribem a un altre pou tirem una pedra i baixa bastant. Seguim explorant.

Té dues entrades.

En exploració . Club Espeologia Dinàmic.

11/09/2016: Desprès de 4 dies d'exploració estem a uns -90 metres i hem tocat fons en una gran diaclasa. Queda explorar una via alternativa amb un espai força estret per veure si és accessible ja que continua tirant.

• Foto de avenc pujador del pi
775 m altura

1 comentario

• Foto de joan_ramirez

joan_ramirez 17-oct-2016

15/10/2016 Desinstal·lem cordes i xapes. Queden els parabolts. Hem arribat al fons de l'altra via alternativa on hi ha una bonica colada i la diaclasa sembla que continua baixant uns metres més pero és inaccessible. Ens hem quedat a uns -100metres a falta de topografiar i mesurar bé. També queda una escalada força exposada per resoldre alguna incògnita. Pròximament tornarem.