Descarga

18 de abril de 2021

Fecha de realización

abril 2021
Sé el primero en aplaudir
Comparte

cerca de Ripoll, Catalunya (España)

Recorregut espectacular per visitar llocs de gran interès del Ripollès i Bisaura com el Castell de Llaers, Sora, Sovelles, el Castell de Montesquiu...

Iniciem la ruta amb 11km relativament suaus al costat del Ter i de mica en mica anem guanyant alçada.

El km 11 ens espera una pujada de ciment de 3km fins a Llaers i desprès tot un seguit de pujades i baixades curtes (de ciment) que ens portaran a Santa Maria de Besora (km 23). Aquí agafem la carretera asfaltada fins a Sant Quirze de Besora.

Del km 30 (Sant Quirze) fins al km 58 (Castell de Montesquiu) ens esperen un seguit de pistes de terra espectaculars sense grans pujades ni baixades que ens faran passar per Solallong, Sora, Castell de Duocastella...

El km 67 comença la pujada més dura del track, 5km de pista trepitjada que ens deixaran a Sant Sadurní de Sovelles (abans de l'Ermita, 1km a camp obert que es fa bé)

A partir d'aquí, combinació de pistes, ciment i algun tram curt d'asfalt fins a Ripoll.