Tiempo en movimiento  4 horas 45 minutos

Fecha de realización junio 2019

3,7
7,3

cerca de Mura, Catalunya (España)

Preparant una sortida per la Serra de l'Obac
Un itinerari de descoberta del què podem trobar. Camins històrics amb forjats de llegendes, anècdotes i com no d'històries. Balmes i coves obrades habitades des de temps pretèrits per bandolers i gent de mal viure, pastors, carboners, fugitius... Que no fa tants anys encara les havíem vistes habitades. Masos abandonats com el de la Coma d'en Vila, proper al camí de transhumància dels Pirineus a Pla del Penedès. L'Hospital de Sang amb la Cort Fosca al costat amb les seves històries de les Guerres Carlines.
Vegetació creixent en qualsevol lloc cobert de terra per petit que sigui, rodejant les pelades roques de conglomerat. Arbres Monumentals com l'Alzina del Vent, O no tant com els pins cargolats.
Tot això junt amb els turons i Pujols que anem pujant i baixant.
No ens podem oblidar del regal que són pels sentits les flors i els cants dels ocells que ens acompanyen en tot moment.
Un plaer al costat de casa.