Tiempo  una hora 6 minutos

Fecha de realización mayo 2020

1,1
2,2

cerca de Sabadell, Catalunya (España)

Parquing

INICI DE LA RUTA

Carrer de Zuric al barri de Can Llong, a la zona nord de Sabadell. A prop de la ronda d’Europa hi ha servei d’autobús urbà (www.tus.es). Tot just a la alçada de l’aparcament per a cotxes, has de començar a caminar en direcció als afores de la ciutat i abans de finalitzar el carrer, has d’anar per una carretereta que puja suaument a l’esquerra.

PUNT 1

PONT SOBRE L’AUTOPISTA.- Creua a l’altre costat de l’autopista pel pont, de seguida, el camí gira a la dreta i s’acaba l’asfalt. Segueix per aquest camí ample i poc després deixes a mà esquerra un corriol que va pel marge dels conreus.

PUNT 2

BIFURCACIÓ.- Deixes a l’esquerra un corriol que va a Castellarnau. Continua pel camí ample fins que trobis un gran encreuament.

PUNT 3

CRUÏLLA DE MAS CANALS.- Aquí trobaràs un indicador i has d’abandonar el camí principal, has de girar a la dreta cap a la propera masia de Mas Canal. Poc després veuràs que l’accés a la masia queda a la dreta, continua pel mateix camí que venies.

PUNT 4

BIFURCACIÓ.- Aquí destaquen uns xiprers, no et desviïs del camí i continua recta tot passant pel costat d’unes granges.

PUNT 5

MASIA I GRANJA.- El camí fa un gir a l’esquerra i desprès a la dreta, tot revoltant un camp tancat d’ametllers. És habitual trobar-hi gossos a dins que poden espantar-nos.

PUNT 6

BIFURCACIÓ.- A la cantonada del camp d’ametllers hi ha un camí a la dreta que no has d’agafar. Segueix recta sense desviar-te i davant d’una edificació precària, el camí gira a l’esquerra.

PUNT 7

HIPICA LA GRANJA.- En aquest punt hi ha una confluència de camins: el que ve del carrer de Zuric i el de l’anomenada carretera del Golf. Has d’anar cap a l’esquerra, per una vorera de terra que hi ha al costat de la carretera. Ara vas direcció a la ciutat però aviat veuràs com la carretera fa un gran revolt a la dreta. Les vistes des dels Plans de Can Viver són esplèndides i a l’horitzó destaquen les muntanyes del Montseny.

PUNT 8

BIFURCACIÓ – CARRETERA DEL GOLF.- La carretera creua un torrent i de seguida trobes a l’esquerra un camí tancat amb una cadena. Has de continuar per aquest camí i abandonar la carretera. Et trobes en un petit bosc d’alzines i pins que davalla cap al torrent i que creuarem per un petit pont molt tapat pels esbarzers. Sovint es veu passar els trens de la RENFE ja que tens les vies a tocar. Després de passar el petit torrent sortiràs una altra vegada a camp obert i tindràs la ciutat al teu davant. Passaràs a prop de Can Trepat i Els Tres Desmais, dues modernes masies.

PUNT 9

BIFURCACIÓ A LA CANTONADA D’UNA TANCA METÀL·LICA.- Aquí has de continuar pel camí ample que fa un gir a l’esquerra.

PUNT 3

CRUÏLLA DE MAS CANALS.- En pocs metres arribas al camí ample per on has començat la ruta. Has de continuar a la dreta, passar pel punt 2 i creuar l’autopista per tornar al carrer de Zuric on és el final de la ruta.