• Foto de TORTOSA-MAESTRAT-PORTS-TORTOSA

Tiempo  un día 8 horas 34 minutos

Fecha de subida 27 de octubre de 2020

Fecha de realización octubre 2020

cerca de Tortosa, Catalunya (España)

See English traslation below. Translation into Spanish is not allowed by the Author.

CATALA: Ruta trail apta per a maxi-trails, amb 60% de camins i 40% de carreteres i pistes pavimentades. Si la vols fer en un sol dia caldrà que aprofitis molt les hores i pot resultar una jornada llarga. La vaig fer en dos dies, dormint a l'hotel el Castillo, d'Alcorisa. Els paisatges són magnífics, especialment la zona del Matarranya, el Maestrat i la inoblidable pista dels Ports que porta a la carretera de Roquetes al Caro, amb unes vistes espectacular i un traçat molt divertit. Les pistes no són difícils i es poden fer sense pneumàtics de tacs, tot i que caldrà afinar molt bé la conducció si vas amb una moto pesada. Jo la vaig fer amb una Honda Africa Twin amb pneumàtics de carretera i no vaig tenir especial dificultats, llevat del pas a gual d'un riu, en que em va caldre ajut per que la roda de darrera s'enfonsava en els còdols de la llera.

ENGLISH: Route suitable for maxi-trails, 60% of dirt and gravel roads and 40% of paved roads. If you want to do it in one day you should beguin early in the morning and it could be a long day. I did it in two days, sleeping in the hotel El Castillo, in Alcorisa. The landscapes are magnificent, especially the Matarranya area, the Maestrat and the Ports track that leads to the road from Roquetes to Caro, with spectacular views and a very fun route. The track is not difficult and can be done with road tires, although you will have to fine-tune your driving very well if you are riding a heavy motorcycle. I did it with a Honda Africa Twin 1.000 with road tires and had no special difficulties, except for the ford of a river, in which I needed help so that the rear wheel sank into the pebbles.