• Foto de RodiBook 2014 - 3ª Edició - Pirineo a Vista de Pájaro

Coordenadas 19171

Fecha de subida 8 de septiembre de 2014

Fecha de realización septiembre 2014

cerca de Vielha, Catalunya (España)

Track complert amb parades incloses de la realització de la 3ª Edició del Rodibook, sortim una mica abans de les 7:30 del matí per tornar a les 21:00 a Vielha de nou.

300 motos, 15 ports de muntanya, mes de 30.000 de desnivell acumulat, 666 km. per carreteres secundaries i camins asfaltats del Pirineu català, aragonès i frances.

Una jornada de moto intensa amb molt bon ambient i millor companyia.

Hi ha una part del track que es per dins del poble de Roda de Isábena que normalment està tancat a la circulació de vehicles i amb motiu de la celebració del Rodibook es permet la circulació de les motos dels participants per els seus estrets carrers.

1 comentario

• Foto de david.rosello

david.rosello 09-sep-2014

Tal i com explica el company Albert a qui no vaig tenir el plaer de conéixer..... es tracta d'una ruta molt i molt recomanable, vistes espectaculars, fotos inmillorables. Experiencia que de ben segur repetiré.
    Només cal tenir present que es tracta d'un repte amb MAJÚSCULES i que per tant, requereix d'una bona dosi d'esforç.
    Nosaltres vàrem arribar a les 21:45 a Vielha.
    Això si... 0 errades en les lectures del Roadbook.