Dificultad técnica   Moderado

Fecha de subida 18 de septiembre de 2013

Fecha de realización septiembre 2013

8,1

cerca de Piñeira Seca, Galicia (España)

Ruta curta da 1ª QDD Os Biciclistas para realizar o 29/09/2013, o total é +-35 Km , con pouca dificultade técnica en xeral exceptuando dúas baixadas rápidas, pode ter algún cambio de ultima hora. Mais info aquí na paxina www.biciclistasfidelia.org ou no evento do Facebook . A Longa publicaremola a partir do domingo 22

• Foto de Cruce carretera
  • Foto de cruce

• Foto de @nfeso

@nfeso 23-sep-2013

Se algun fixestes a ruta viste que temos duas zonas algo pechadas, no caso de que o concello non ha poidera limpar(por calquer cousa) intentariamos nos(sempre de que nos deran permiso polo tema dos lumes) pero inda asi temos previstas duas pequenas alternativas para que sexa a ruta ciclave o 100%. Inda asi recordamos que ésto é BTT.

• Moseira 23-sep-2013

moi chula, rapida e fermosa, moi ben enlazada, dous cachos de nada algo pechados e inda asi pasase. Vai ser un gran dia