-113 m
8,4

cerca de Perabeua, Catalunya (España)

Sortim de El Port de la Selva i pujem per pista i després corriol fins el cruce de el Pení. Pujem part de la carretera que va al quartel fins que ens desviem per agafar un corriol que s'ha recuperat recenment, no té moltes dificultats i és llarg i divertit. Arrivarem al cruce de Perafita i tornarem a buscar un altre corriol`(camí vell de Cadaqués) que ens portarà a la hípica, també és llarg i sense gaires dificultats. Irem direcció el Mas de la Birba i baixarem i pujarem un corriol a peu per travesar la riera de Taballera. A partir d'aquí és tot pista fins El Port de la Selva.

• Foto de Guardiola

Guardiola 18-ene-2011

Veig que no perds la forma durant l'hivern!
    Com es que la ruta dura més de 3 hores i tan sols 33 quilómetres, es tan complicada?

• Foto de ger-calmariner

ger-calmariner 18-ene-2011

Hola, no sé si ens coneixem. La primera hora de la ruta és fa per una pista de pujada, i després quasi tota la resta és tècnica, amb corriols de pujada i baixada. Es una sortida molt entretinguda,i en algún moment s'ha de caminar.

• Foto de Guardiola

Guardiola 18-ene-2011

Soc en Quim. El diumenge vaig fer la sortida Selva, Ventiladors, Cala Joncols, Cadaquès, Cami de les aigues, Perafita i Port. Vaig passar per devant de l'Hotel però ja vaig veure que estàs de vacances.
    Jo vaig estar el cap de setmana per aquí dalt i per primavera ja ens instalem definitivament un altre vegada a Figueres.