Descarga

• Foto de 25. El Valle de Unciti / Untzitibar

21 de abril de 2020

diciembre 2019

Sé el primero en aplaudir

Comparte

cerca de Olite, Navarra (España)

CASTELLANO
Estamos ante una ruta ideal para personas con buena condición física, en la que alternaremos caminos en buen estado en la parte inicial con senderos de ensueño y viejos caminos que conectaban las localidades de la zona, donde el estado del piso invita a emplear bicicletas de doble suspensión.
Atravesaremos el sendero del Txutxu Alto, uno de los imprescindibles de la Zona Media, así como los existentes en el entorno de la Ermita de Santa Zita.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
EUSKERA
Egoera fisiko onean dauden pertsonentzako egokia da ibilbide hau. Egoera ezinhobean dauden bideak, xendra ederrak eta aintzinean herriak konektatzen zuten bideak ezagutuko ditugu hemen. Bide zahar hauetan esekidura bikoitza duten bizikletak erabiltzea gomendatzen da.
Goi Txutxuko bidea zeharkatuko dugu, Erdi Aldeko derrigorrezko bisita,“Santa Zita” ermitaren inguruko bidexkak bezala.

emartieda 11 dic. 2020

Bi kontu. Zergatik jarri duzu "muy difícil" Fisikoki zaila delako edo teknikagatik?
    Zenbat denbora kostatu zitzaizun hibilbidea?
    Esker aunitz

• Foto de Zona Media BTT Erdi Aldea

Zona Media BTT Erdi Aldea 14 dic. 2020

Egun on

Erantzuten saiatzen naiz, ibilbide honen zailtasuna kilometro kopuruan oinarritzen da.
    46 kilometro distantzia handia da, hau da, batez ere mailak adierazten duena. Maila teknikoari dagokionez, erdi-mailakotzat joko genuke, San Martinen aingeruen iturritik gertu gune zailago bat dago.
    Baina dena bakoitzaren trebetasunaren eta maila teknikoaren araberakoa da. Denborari dagokionez, zure maila fisikoaren eta teknikoaren araberakoa izango da. Asko dabilen pertsona batek bi ordu inguru beharko ditu ibilbidea betetzeko; maila baxuagoa duen pertsona batek 4 edo 5 ordu inguru. Espero dut lagundu izana. Agur bero bat.

emartieda 15 dic. 2020

Ados. Mile esker!!

emartieda 20 dic. 2020

Kaixo.
    Hoy hemos realizado la ruta. La meteo nos ha regalado un día espectacular y hemos disfrutado de las espectaculares vistas sobre todo por la zona de Santa Zita.
    La ruta es muy aconsejable sobre todo en la epoca de lluvias. Las pistas están en muy buen estado y apenas se forma barro...
    Nos ha costado unas cuatro horas pero depende del tiempo que pares a descansar y reponer fuerzas.
    A nuestro parecer tanto el nivel técnico cómo fisico es moderado.
    Zorionak zuen lanagatik!

• Foto de iriartea

iriartea 22 dic. 2020

bonita ruta, una senda super bonita entre encinas y muy poco barro para lo que había llovido.