8,2

cerca de Agullent, Valencia (España)

MTB: 14 cuquets a Agullent a fer la 14ª etapa de la volta a la provincia de València que fem en la Penya El Cuc. Prácticament la ruta discorre per l'umbria del Benicadell, tot per pistes i sendes que son del agrat de tots. L'esmorzar el fem a la nevera de Diego, on había bon solet, 1 Km. abans de la Font Freda, lloc on pensabem parar, pero l'aire gelat ens aconsella parar abans. Continuem per pista en llauxera pujada per anar a buscar la trialera, técnica i mol pedregosa, que ens portará fins a Castelló de Ruigat, final de la penúltma etapa d'esta aventura de la Penya, ja buscant noves rutes per continuar esta clase de disfrutar del nostre esport.

• Foto de rutadura

rutadura 16-nov-2014

Curta, intensa, fabulosa i sobretot vistosa, una mas d'eixe repte a la Volta. En esta hem tingut moments davall del Benicadell amb vista excepcionals, en els que s'han recorregut trams desconeguts.

• Foto de Agustí Roig

Agustí Roig 22-nov-2014

En esta ruta, la mes curta del la gran Volta que estem pegant, tornem a veure en la llunyania la Mediterranea: Senyal de que esta aventura va arribant al seu fi... encara que de segur que -com ens va fer saber el Mestre mentre esmorzabem- hi han nous projectes no menys ilusionants.

Molt bona ruta eixint d'Agullent i pujant per buscar la Senda del Engenyiers, després cap al Benicadell i acabant en Castelló de Rugat.
    Tot per camins i sendes...
    A destacar les sendes:
    La dels Engenyiers que ja la coneixiem en altres trams, excepcional.
    La que puja fins al Corral de Diego on esmorzarem, dureta.
    La que baixa cap a l'Ombria del Benicadell, deliciosa.
    I finalment l'ultima, que baixa del Nevero fins a casi Castelló, complicada (ja que te un poc, o prou, dificultat per les pedres i els escalons).

Un altre regal de ruta gracies, com no, al mestre Rutadura.

• Foto de alavoradelriumagre

alavoradelriumagre 26-nov-2014

Una mes a la saca i ja la penúltima. Qui ho anava a dir fa 14 etapes!
    Ruta curta pero intensa en la que destacaria la senda dels enginyers, la senda de pujà de després de passar l'autovia i les dos sendes de baixà ( la 1ª molt ràpida i la segon prou técnica, en la que vaig acavar fins a tres vegades descabalgat de la burra. Ruta amb molt bones vistes del Benicadell i de tota la vall d'Albaida.
    La dificultat tècnica la qualificaria com a difícil (per les sendes) i la física com a moderada.