Descarga

Fecha de realización

enero 2015

Seguimiento en Vivo

Deja que quien tú decidas sepa dónde te encuentras mientras sigues o grabas una ruta desde la app.

Pásate a Wikiloc Premium Pásate a Premium para eliminar los anuncios
Seguimiento en Vivo Seguimiento en Vivo
Sé el primero en aplaudir
Comparte

cerca de Valls, Catalunya (España)

Sortida amb els companys de feina desde la creu roja, planejemt amb lleugera pujada fins al km.6 passant per Masmolets, sembla q comença a picar la pujada xò ens escapem a mà dreta buscant un corriol bonic de fer i annat molt ràpids la tècnica es torn més q necessaria.
Un cop fet el corriol ja si q la pujada comença a picar amb trams més durs fins arribar a peus de Miramar. Reseguim el camí asfaltat fins buscar un trencall a mà dreta q un cop trevessada la carretera nacional ens porta al poble de Lilla.
Aquest tram m'era desconegut i feia temps q buscava arribar a Lilla per camí, llàstima q el bar estès tancat :(
Retornem per on hem vingut, únic xò de la sortida fins enganxar amb el Coll Vell, q un cop passat i superades les pedres s'entèn millor el seu nom. Algun any s'ha fet de pujada a La Pica. buf!!

A partir d'aquí fem LA MINETA guiat pels atòctons de Valls q és una autèntica delícia de corriol. Xò, ull! xq la primera vegada val la pena no donar res per suposats i assegurar molt el traç del camí x evitar falses alternatives més factibles x fer descens q no MTB.
Creuem la nacional, Masmolets i retorn a Valls pel mateix camí.

Una sortida més q recomanable on tenim de tot amb unes vistes boníssimes.