Fecha de subida 6 de mayo de 2014

Fecha de realización mayo 2014

cerca de Súria, Catalunya (España)

Tercera etapa Andorra Sabadell, sortim de Súria seguint el camí del Cardener fins a Callús i Sant Joan de Vilatorrada, massa asfalt i fins a Manresa que es fa llarga de travessar. Ens acompanyen dos amics de bttmania que ens donaran l'empenta necessària per acabar amb bon pedal aquesta aventura.

El camí reprèn el seu interès en l'espectacular pont natural de les Arnaules i el Pont de Vilomara on baixem fins als 200m i comença una pujada de quasi 12Km fins a 580m sota la Morella. És una pujada per pista amb ondulacions i alguns trams durs sobretot si fa calor i un sol que espetega. Un cop dalt baixem en 5Km a Rellinars a dinar i després ens espera el darrer esforç d'aquesta travessa: de Rellinars a la Torrota de l'Obac, 10Km per reumntar fins els 660m en un tram agradable i variat amb els corriols de les Fonts de Rellinars i les variades vistes sobre el Paller de Tot l'Any, Montserrat i la serra de l'Obac.

Baixem a Sabadell per les Pedritxes, Matadepera i els preciosos corriols de la Riereta.

Completem al Parc de Catalunya aquesta ruta de 200Km i 4200m d'ascensió acumulada en tres dies acompanyats pels amics de Falcons de Sabadell i bttmania.