Descarga

23 de diciembre de 2018

Fecha de realización

diciembre 2018
Sé el primero en aplaudir
Comparte

cerca de Ardiaca, Catalunya (España)

Sortida des de la platja de l'Ardiaca, pujant per la riera, o millor pels camins que ens van indicant per arribar a Mont-roig del Camp, d'aquí anirem fins a Vilanova, sortint de Vilanova comença la pujada fins al castell d'Escornalbou, en trobem algun rampot interessant. Abans d'arribar al castell agafem un trencall per una pista encimentada, que en portarà fins a l'Argentera, jo he passat per un corriol que em torna a deixar a la pista de nou, és un corriol difícil, amb forta pendent, pedres soltes i rames, en Arribar a l'Argentera hi ha un rentador cobert, el mostro en les fotografies, d'aquí anem a Dosaigües, veient el pont amb les arcades del tren, baixem fins a arribar a l'embassament de Riudecanyes, passem per la presa i tornem a pujar per a anar a Riudecols i EL Botarell, d'aquí tornem al poble de Riudecanyes per tornar a la platja de l'Ardiaca, passant per Montbrió del Camp.