Tiempo en movimiento  2 horas 39 minutos

Fecha de subida 19 de junio de 2020

Fecha de realización junio 2020

6,3

cerca de Benasau, Valencia (España)

Ruta circular pels voltants de Benasau. La primera part de la ruta és la més complicada, la pujada cap a Serrella té un gran desnivell i un camí molt deteriorat, per la qual cosa has d'espentar algun trosset la bicicleta. Després la baixada a la canal i fins a aplegar al corral de la penya,
el camí és molt estretit, trencat i ple d'argilagues.
Passem Quatretondeta i anem a buscar el riu valleseta, el creuem unes quantes vegades i ens mullem un poc, en les fotos es pot apreciar el cabal d'aigua.
Gorga direcció Benilloba, baixem una trialera molt bonica fins a la presa, ací es torna a complicar la cosa, hem de passar a l'altra part del riu, la ruta en marcava creuant per damunt de la presa però és impossible i vaig optar per travessar el riu pel principi sols gires a l'esquerra cap a la presa.
I ara tornada a Benasau sense cap dificultat.