• Foto de Bike Trip'18: Enduro per Benidorm

Fecha de subida 1 de junio de 2018

Fecha de realización junio 2018

7,8

cerca de el Salt de l'Aigua, Valencia (España)

Aquest any voliem tornara als Alps francesos amb en Xavi "Furgoman" Marin, peró les previsions metereològiques, que donaven pluja tota la setmana, ens van fer repensar-nos el viatge.
Al final, a correcuites, vam cambiar radicalment de destinació: de la fresqueta, la neu i la verdor dels Alps a... la calor, les pedres i el paisatge desertic d'Almeria.
Dues rutes: una al desert de Tabernas i l'altre al Cabo de Gata. Abans, peró, vam fer parada a Benidorm per fer una ruta endurera de primera.

Com deia, doncs, aquesta es la primera ruta del viatge, una ruta endurera amb 4 baixades moooolt divertides:

-La primera es la "Bonsais+Senda de los perros" , un sender de 4'5 kms de llarg, rapid i de bon fer, alguna part més pedregossa que altre i un tram central més técnic per sobre roques.

-La segona surt del mirador de Terra Mitica, en desconec el seu nom, es un sender de 600 metres de llarg, amb alguns peraltes i 3 o 4 salts fets pels endureros de la zona.

-La tercera es la "Chamo", sender de 2'5 kms, molt de flow i una ultima part de tobogans.

-La quarta es la "Super Enduro", un sender de 3'1 kms de llarg amb una primera part rapida i amb flow i una segona més técnica i pedregossa.

Per tant, 11 kms de sender de baixada, amb grans dosis de flow...Ruton!

Bike trip'18: Enduro per Benidorm from jordi castello vidal on Vimeo.