cerca de Petershausen, Baden-Württemberg (Deutschland)

Ruta molt planera al voltant de la zona del Obersee o "superior" del Bodensee o Llac Constança. Sempre per carril bici, vàrem agafar dos ferrys i per tant la ruta te uns 20 quilómetrs menys. Si voleu fer una volta més llarga podeu visitar BODENSEE: KONSTANZ, ROMANSHORN, FRIEDRICHSHAFEN I MEERSBURG de RIANEL (tot clicant aquí damunt)

Iniciem la volta a la banda alemana de la ciutat de Constança davant de l'hotel Ibis on aparquem el cotxe per 8 € tot el dia. Travessem la frontera cap a la banda suïssa del Llac i tot seguint les indicacions de la BSR anem fins a Romanshorn on agafem el primer Ferry cap a Friederichshafen on aprofitem per dinar.

Continuem la ruta, ara per la banda alemana del Llac, també seguint les indicacions del BSR, fins a Meersburg on agafarem l'altre Ferry que ens retornarà a Constança. Sapigueu que tot seguint més enllà del port on agafem el ferry n'hi ha un altre per si no us lliguen els horaris.

Temps efectiu, inclosos els ferrys, quatre hores i tres quarts.