Dificultad técnica   Difícil

Fecha de subida 16 de octubre de 2013

Fecha de realización octubre 2013

cerca de Fonsagrada, Galicia (España)

Ruta en BTT polo Camiño Primitivo. Unha marabilla. Saímos polo que chaman Primitivo auténtico, que sae da Fonsagrada e por un camiño baixa nun descenso técnico á aldea de a Bastida para logo ascender e cruzarse co camiño normal.A subida é dura.Logo xa dende o Hospital de Montouto comeza un descenso impresionante ata Paradavella onde se pode descansar nun bar de peregrinos. Un pouco mais adiante seguimos pola estrada subindo ata chegar a A Lastra. Dende alí iniciase un intenso ascenso pero de so 2 Km ata o alto da Fontaneira e iniciase logo outro bo descenso ata O Cádavo. Dende o Cádavo volta a subir .non moito tempo pero sí con bos desniveis. Unha vez no alto próximo aos eólicos comeza unha baixada magnífica ata Vilabade e logo a Castroverde pola estrada local. Nos continuamos o camiño ata A Longarela,unha casa rural da zona mais que recomendable.
Recomedo esta ruta a todos os amantes do BTT e do camiño,é moi divertida.
Nos deixamos o coche en Castroverde e subimos ao Bus da empresa Her-vei que nos levou ata Fonsagrada. Hai que chamar antes para avisar de que subimos bicis a bordo. Entraronno as 4 de 29" que levabamos ,non creo que entren mais.